orang tengah stalk

Thursday, June 9, 2011

Terpaku Diriku..

Lepak atas sofa seorang diri di carwash petang tadi, sedang asyik melihat lelaki berbangsa india cuci kereta aku, datang seorang lelaki warga cina.. aku rasa depa dua orang tu dah lama kenal dan memang suka berborak-borak.. alah, borak macam engkau borak dengan jiran kau time terjumpa beliau dekat supermarket..

Aku tengok je depa, bertambah berkerut dahi aku bila aku cuba focus on apa yang depa cakap kan..
memang terperanjat bila lelaki Cina tu berbahasa tamil dengan lelaki india tu!! omg!! gila fluent gila ok!! gila-gila!! tak tau nak cakap apa.. terpaku.. terpaku sampai aku rasa nak menangis.. tak sangka ada juga orang macam tu kan?? 1Malaysia sungguh laa..

Bye..

1 comment:

cimon said...

...fluent gila ok!!...

ko pon paham bahasa tamil jgak ke?

hehehe (^v^)