orang tengah stalk

Monday, November 12, 2012

Malam Semalam

Semalam, sebelum pejamkan mata untuk tidur, aku tiba-tiba menangis, rindu yang mendalam kepada papa, mama, adik-adik, nenek, rindukan my good old days.. aku menangis perlahan-lahan, sedut hingus srott sreet srott sreet perlahan-lahan, takut kantoi dengan husband dekat sebelah yang aku menangis. Entah kan bila, tau-tau aku sudah terlelap..

Sedang tidur, mimpi pula yang tidak enak. Aku mimpi husband keluar jalan-jalan tak bawak aku.. :(
Bila aku tanya dia nak pergi mana, dia tak nak bagitau.. sedih sangat.. dia terus tinggal aku terbaring atas katil seorang diri.. tiba-tiba, aku pun tersedar, fuhhh... raba-raba tilam, still ada lagi husband dekat sebelah.. siot je mimpi..

Terlelap kembali, mimpi dan-dan la bersambung, sakit hati betul rasa.. kali ni aku mimpi, aku sambung lagi tanya suami aku, "awak pergi maneeeeeeeee tadiiii?".. dia tak mau jawab jugak.. sedih sangat!! sedih okayyy kena tinggal.. aku buat-buat merajuk, dia tak nak pujuk pun.. owh serious pedih hati sebab tak kena pujuk..

Tersedar dek kerana alarm telefon berbunyi, jam pukul 6am.. macam biasa, tidur sekejap sampai alarm husband aku bunyi plak.. hahaha..  huahhhh.. husband aku tak pergi mana-mana pun.. ada ja tidur sebelah aku semalaman.. :)

hmmmm.. best sangat alam realiti bersama suami.. mimpi tak best!!

bangun mandi, prepare breakfast and chow pergi kerja.. 

:)


No comments: