orang tengah stalk

Sunday, September 11, 2011

25 Tahun Dah Ke???!!!!! Ish!!

10/9/2011, genap umur aku 25 tahun.. rasa macam tua dan nombor itu sangat kejam.. jiwa aku masih berumur 22 tahun.. kejap gila weh dah 25 tahun!! Apa yang aku dah lakukan sepanjang umur aku nak boleh sampai ke 25 tahun tu eh? Macam tak buat apa-apa jaa.. hmmm...

Dekat facebook orang wish aku, banyak sangat, ada wishes yang sweet, ada yang kelakar, tersengih-sengih macam kerang busuk aku baca, tak sangka aku ada banyak kawan-kawan yang sweet dan adorable.. sesetengah orang akan cakap, "eleh, kalo tak dak birthday's reminder dekat FB tu mampuih kau orang tak wish kan?" tapi kan pada aku, itu semua tak penting, effort seseorang nak type birthday wishes tu yang buat anda-anda dan aku (yang bergantung kepada b'day reminder itu juga.. :P) sebagai seorang yang sangat sweet. Sayang kau orang okay.. (^_^)v

Yang sms pun ada.. many thanks to all.. tak terucap dan tertype laa.. kira you guys know who you are la kan.. :)

Bye..

1 comment:

cimon said...

hepi besday, moga panjang umo & murah rezki (^v^)

p/s: besday aku lewat 2 hari dari ko tp nasib aku lahir setahun awal dari ko. hahaha(^_~)