orang tengah stalk

Saturday, October 15, 2011

Bila Aku Marah..

Hari ni aku marah + sentap sangat-sangat dengan kawan aku yang dah macam tak pernah nak faham dengan kemarahan+kesedihan+ kekecewaan yang mendalam dan keberanian yang memuncak terhadap perkara yang telah berlaku dalam hidup aku sebelum ni..

So sekarang ni, tugas aku ialah hanya untuk diam.. diam dan akan terus diam dan menganggap yang beliau tidak merasa apa yang aku rasa sebelum ini.. in case kau lupa, ianya ialah satu perasaan yang sangat EXHAUSTED!!!! tau kau tak faham, apa yang kau nampak, aku ni jahat sebab ambil keputusan macam tu..

In case you read this, please jangan mention apa-apa lagi about that.. sebab memang boleh trigger kemarahan aku sangat-sangat.. bila aku emo, kau kata aku tak bersyukurlah apalah.. tapi memang batang hidung aku yang merasa semua tu weh, aku rasa macam mana sakitnya hidung patah dan berdarah, memanglah aku emo.. you know what, aku bukan emo sebab kau dah remind me of him, instead biarlah beliau dan cara hidup yang beliau pilih.. aku emo sebab kenapalah kau, kawan yang aku sayang gila, kawan yang aku expect untuk faham keadaan aku, dok kondem-kondem aku pasal benda ni.. but still, thanks for the advise..

Bila aku marah and sedih, aku diam je la.. sebab diam ni memang berkesan weh! try la!! bila kau orang fight dengan bf ka, tunang ka, suami ka, kau orang diam je.. silent treatment.. sms and call jangan layan.. sure terseksa punyala dia orang.. hahahahahaha!!! Tapi tu la, kalau kau dah sayang orang tu, kau orang sanggup ke nak buat dia orang risau pasal kau kan? so silent treatment tak perlulah lama-lama.. nanti rindu sangat.. wuuuuuu..
.
.
.
.
.
.
.
Cilok quote dibawah dari entry Cik Bulan :

"An EX should stay an EX. They're an EXample of someone we need to let go & an EXplanation for why we deserve better!"
.
.
Puas hati aku baca ayat tu!
.
.
.
.
.
Melempiaskan kemarahan aku dalam blog ni kira DIAMlah juga kan?? sebab aku diam je time aku menaip ni.. huahua!!
Emo ni!!! Sebab period kot!!!

2 comments:

cimon said...

cimon makann jek bila emo

hahaha (^v^)

BULAN said...

oittttt..marah sapa pulak ni?best kan quote i yg sgt sweet tu..hoh!!!