orang tengah stalk

Friday, October 7, 2011

Ex Kau Nak Jumpa Sebelum Kau Menikah Dengan Orang Lain? Jumpa??!!!!! Face-to-face??!!

First sekali persoalan ini dirungkaikan kepada aku oleh Cik Bulan, aku rasa macam tak tahu nak cakap apa sebab aku belum nak menikah lagi walaupun tarikh itu semakin hampir dan ex aku tak dak pun contact aku kata nak ajak lepak pekena teh ais kurang ais..

Tapi aku cuba bersifat empathy yang mana jika aku berada di tempat mereka, apa yang akan timbul di benak fikiran aku:

1) Aku putus pun sebab aku rasa dia jahat.. susah kan hidup aku kaw-kaw punya.. so minta putus direct tanpa belas kasihan, memang la sentap ex tu kan.. so kalau dia mintak nak jumpa aku sebelum aku menikah, aku akan fikir, dia ni mesti nak buat benda-benda tak elok kat aku ni.. ye la, kena dumb kan.. banyak yang akan berdendam.. kalau tak panggil gang-gang dia belasah aku, paling-paling koman dia nak curah asid kat aku.. takutlah aku nak jumpa!! Baik aku duduk rumah diam-diam..

2) Yang seterusnya, yang gatal nak jumpa tu kenapa? kau nak pujuk ex kau tu semula ke? kau nak cakap yang kau akan berubah kalau dia terima kau balik? oooooooo.. kau nak minta maaflah kan dekat ex kau sebab kau pernah sakitkan dia dulu eh.. owh tidak.. drama apakah itu??
dah-dah.. lupakan je la eh.. jangan nak menggatal.. orang tu dah jadi tunang orang dah weh.. haram kacau tunang orang.. dulu time elok-elok dia sayang gila dekat kau, kau sia-siakan dia.. kau sedihkan dia hampir setiap masa.. Now, menjejeh-jejeh air liur kau frust menonggeng ex kau nak menikah..

Dengan sungguh rasa negativenya.. tak perlulah jumpa.. sms je la eh.. sms lagi senang.. nyet nyet nyet nyet nyet.. send! delivered!! baca!!

Bye!

3 comments:

anyss said...

Assalamualaikum,
Errrr kalau saya...sms pun tak payah. Lenyaplah dikau dariku selamanya tanpa kumahu tahu apa-apapun hu hu hu kejam betoi kan

Anonymous said...

saya suka how you keringkan hati.. i wish i can do it as well.. hehe

cimon said...

cakap jek.. "blahh arr wei..!!"

hahaha (^v^)