orang tengah stalk

Wednesday, November 23, 2011

Lagi Entry Emo..

Weh, tension sungguh kan weh kalau kau tengah tengok cerita kegemaran kau orang dekat ASTRO lepas tu hujan turun lebat sampai siaran tergendala.. biasalah.. itulah kelemahan tegar ASTRO pun!

Tapi, daripada kau orang dan juga aku (aku memang selalu hangin dan suka maki memaki) marah-marah dengan hujan sebab tak boleh tengok ASTRO, aku rasa lepas ni aku dah tak nak dah lah marah-marah sebab aku baru tahu yang antara waktu-waktu doa kita paling mustajab ialah apabila ketika hujan turun.. kalau kau tak percaya kau google laa.. aku google sebab tu aku tahu.. huahuahaua!!

So lepas ni marilah kita doa banyak-banyak time hujan.. doa sampai tepercik-percik air liur tak pa.. daripada tepercik-percik air liur kutuk-kutuk ASTRO yang memang tak kan bagi aku income sebanyak rm8k sebulan dan tak kan tolong bayar duit kenduri kahwin aku pun!!

Bye~

2 comments:

Anonymous said...

kau pun sama

cimon said...

salam.

bagus tul entry baru2 nih; keep it up k!!

(^v^)

p/s:moga kenduri kamu meriah nanti (^_~)