orang tengah stalk

Tuesday, November 15, 2011

Weh!! Sentapnya aku!!

Nah.. aku nak share dengan kau orang jugak benda ni walaupun aku tau benda ni boleh senang-senang dapat dalam FB..

Kadang-kadang kita terlepas pandang atau ambil mudah, kita nampak remeh tapi sebenarnya sangat besar impak pembacaannya jika yakin dengan sepenuh hati dan keimanan dan kita faham betul-betul..

Aku cilok dari FB.. memang kerja aku cilok mencilok je.. sebab aku memang tak kreatif pun..


Doa duduk antara Sujud yang kita selalu baca laju2..
tahukah maksudnya??

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Renung2 kan, selamat beramal......


So lepas ni baca elok-elok naa kawan-kawan.. bye!



1 comment:

cimon said...

alhamdulillah...doa rupe2nye.

thanks for sharing the info (^v^)