orang tengah stalk

Thursday, December 15, 2011

aku yang kuat merajuk dan tak suka perasan bagus..

Antara perilaku yang paling aku takut ialah BERLAGAK ALIM, PERASAN BAGUS, PERASAN BESEDERHANA, PERASAN LOW PROFILE sampai kadang-kadang kata-kata dari mulut orang macam tu mampu menggores hati dan perasaan orang lain terkadang boleh secara spontan mematikan moment-moment yang bermakna dalam hidup.

Sebelum rasa nak perasan bagus tu, tanya diri kita dulu, kita memang tak kan buat ke benda-benda yang kita cakap tu? hahahahaha... mustahillllll... tapi kalau kita betul-betul tak buat baguslah.. takdak la kita termalu sendiri bila terkantoi dengan orang lain.. ye la.. dulu kau kata lagu ni.. sampai orang lain pun macam malas dah nak cakap apa-apa sebab ye la, golongan cetek agama macam aku tambah-tambah kan, memang aku diam je laa.. sekarang ni aku nampak kau sendiri yang buat macam tu.. kau dulu bercakap macam dah perfect sangat.. haha!! bukan pe tau.. aku rasa kelakar je..

hahahaha.. k la... letih la.. bye!

1 comment:

cimon said...

maintain low profile arr bagus (^_~)