orang tengah stalk

Monday, December 12, 2011

Hey, kau tak penat ke weh?

Aku dah rasa aku dah jadi jahat gila dengan kau, macam-macam perangai aku buat.. aku tak sweet, aku suka jerit-jerit kat kau, aku pukul-pukul kau, lepas tu pula ikut suka hati aku jaa apa aku nak buat.. ikut suka hati aku jaa aku nak makan apa yang aku suka, ikut suka benak hati aku jaa nak merajuk-merajuk lepas tu merepek-merepek tah apa jadah tah..

Aku nak tanya sikit ni?

Bila kau nak letih menjadi 'tangan yang memberi' sedangkan kadang-kadang kau tak dapat pun something in return?

Bila kau nak letih layan karenah aku yang macam mengada-ngada pun ada?

Kadang-kadang aku sampai nak menangis fikir.. hadoiiii... pelik la kau ni..

kalau aku jadi kau, aku dah letih dah..

Sayang kau..

kbye!

1 comment:

cimon said...

bertuahh nye badann...

hehehe (^v^)