orang tengah stalk

Thursday, April 4, 2013

Ya Allah, sedih sangat..

Entahlah.. its been over 1 month but less then 2 months, hopefully its normal when its hard for you to move on after having miscarriage.

This morning, My boss keep on asking me update itu la, update ini la, yang memerlukan aku track balik email lama-lama.. thats fine for me, biasa la kan track email lama-lama..

Yang paling sadis, bila kau tengah track email kau, kau akan tengok tarikh kat sebelah kanan outlook kau..

Tarikh 1/3/13.

Ya Allah sedihnyaa tengok tarikh tu.. tarikh itu juga aku still pregnant and my last day of pregnancy before turun darah on 2/3/13.

Pada 1/3/13, aku masih menjalani kehidupan seperti bakal-bakal ibu yang lain, sedang mengalami satu perasaan yang indah bila tahu walau tension macam mana pun kau di office dan di rumah, dalam perut kau ada benih yang tersemai.. kau preggy kot.. thats anugerah ok.. serious indah.. hari-hari yang mana kau tahu suami kau sangat memberi perhatian sepenuhnya kat kau.. hari-hari yang mana suami kau akan jadi sangatttttt caring dan romantik..

Ya Allah, sedih sangat.. sedih sangat.. rasa nak exit outlook.. tak nak tengok tarikh-tarikh dan email bekas bakal ibu sebelum 2/3/13.. sedih nyaaa.. moment itu terlalu indah sehingga merentap-rentap,   merobek-robek, meremuk-remukkan hati perasaan dan jiwa aku sekarang... 

Most of the time, aku tak kuat.. tapi aku prefer untuk diam atau tukar topik dan  buat-buat happy.. :(


1 comment:

cimon said...

Lek2...sabar k.

p/s: mkn eskrim k, sjuk cikit musim2 panas nh (^_^)