orang tengah stalk

Monday, February 21, 2011

Pemerhatian secara rambang, jika kau cun atau perasan cun dan kau letak banyak gambar kau dalam entry-entry kau, kau akan mempunyai ramai pembaca atau followers.. sebab aku pun rasa aku suka baca blog seseorang kalau blog dia banyak gambar yang comel-comel.. gambar capture sendiri pakai handphone, gambar ambil depan cermin sambil buat bibir mungil.. cerita dia tak berapa best adakala macam sampah ke laut pun orang baca juga sebab ya lah... tak perlu aku explain lagi sekalilah..

So aku nak letak jugalah gambar aku dalam entry ni.. tak reti nk buat bibir sexy mungil.. nah!!


Okay, point aku bukanlah ingin memperkatakan tentang bibir mungil atau wajah yang cun, aku cuma nak khabarkan yang aku baru sahaja membeli kasut baru!!! omg!! Aku beli kasut baruuu!!! Kau tak kan tahu betapa susahnya aku nak reward diri aku dengan kasut baru, dengan baju baru yang cantik-cantik, dengan handbag mahal sebab aku rasa duit aku boleh digunakan untuk benda yang lebih penting lagi.. seperti membayar hutang piutang, masuk tabung..huhu.. aku ialah seorang yang akan beli sesuatu benda, dan aku akan pakai benda itu sampai jahanam.. bukan kedekut but i have to save my money untuk benda lain.. kadang-kadang sangat pathetic kan my life.. :|

Ini kasutnya, beli dekat NOSE Sunway Pyramid jaa.. puaslah dok cari NOSE dekat sana, patah kaki aku, besar sangat Sunwaynya!! (Nada macam baru first timelah datang Sunway)..


NOSE tengah SALE sekarang ni but tak tahu until bila, pakat pi lah shopping ramai-ramai yee.. :)


Punyalah esoknya aku pakai pergi office, macam gambar dekat atas tu.. bukan main lagi, kasut baru semangat baru.. bau kedai jaa :P

last-last..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadddaaaaaa!!!


Siot jeee!! Orang kata kalau tak nak melecet bila pakai kasut baru, kau gigit kasut baru tu, banyaklah kau gigit, bangang kah apa mahu gigit? last- last, aku pakai jaa selipar jepun yang aku pakai sejak dari aku belajar dekat universiti dulu.. aduiiii.. selipar jepun juga yang best!

6 comments:

cimon said...

bunyi jalan time pakai selipar jepun tuh yg plg mahal...!!

hahaha (^v^)

p/s: bgus2...belanja mengikut keperluan dahulu...then skali skala me'reward'kan diri-baru terasa nikmatnya kan? (^_~)

Anonymous said...

ngok duh...hahaha anyway, this entry kinda cute.. amek ati hang type panjang lebor..
aku saja letak anno psl aku ada inferiority complex.. hahaha

BULAN said...

hhahahaahaha...i love the way u lie darling..:p

jojo said...

saya rasa awak boleh tahan cun melecun

Creamze said...

aku cam penah tgk akim pakai sliper neh...

Menyusur Akar Secara Senyap said...

okay!! okay!! akim tu brg aku yg mne die x pnah pakai..haha.. ear phone aku pn dah penuh taik telinga die.. kuikui.. xpe.. aku x kesah pn..membe2.. ape ade hal..