orang tengah stalk

Tuesday, February 15, 2011

Silent Treatment kepada yang selayaknya menerima treatment itu amat memberi ketenangan kepada aku..

Tidaklah lagi aku mendengar kebisingan dan hamburan kata-kata kurang senang atau kata-kata penuh kenegatifitian atau juga boleh diklasifikasikan sebagai kata-kata hamburan pemikiran kelas ketiga yang tiada unsur-unsur tanda penghormatan yang amat boleh menghiris perasaan aku..

Bukan aku sahaja, manusia yang bakal mencecah umur 25 tahun tahun ini juga amat menuntut dihargai dan dilayani sebagai mana relevannya layanan untuk manusia berumur 25 tahun.. tak banyak, just treat me with respect.. itu jaa..

Bukan apa, sebab aku memang telah dididik untuk respect orang dan aku rasa tak susah pun nak respect orang.. pandai-pandailah sesuaikan diri dengan keadaan yaa..

Sekian..

3 comments:

cimon said...

Respect others then u will gain their respect (^v^)

jojo said...

kenapa kamu emosi?

SR said...

kena bukak kamus DBP utk paham entri ni.. tinggi bener pemikiran anda.. saya kaget.. eh kagum..