orang tengah stalk

Monday, May 16, 2011

Eh.. b*bi laa!!

Tak payahlah kot engkau nak promote-promote budak tu dekat aku!! Ingat aku ni tak laku ke?? I am a woman with almost everything laa!! Aku boleh cari sendirilaa!! entah apalah yang kau cakap dekat budak tu kan? mesti kau cakap aku nak berkenalan dengan budak tu lepas tu tiba-tiba budak tu cakap dia dah ada gf kan.. kan.. dah nampak aku ni macam desparate kan?? babi laa!!!
Kau ingat anak kau kahwin dengan doktor, aku ni kena kawin dengan budak tu? persetan dengan 'tengku' dia tu la!!

Yes!! memang aku nak kahwin.. Aku dah ada boyfriend laa, aku nak kahwin dengan boyfriend aku laa.. semua benda aku nak buat dengan boyfriend aku laa!! cuba bagi masa sikit!! Hoi boyfriend!! Kau cepat sikit boleh tak??!!! Kau main-main dengan aku, aku sepak laju-laju muka kau!! Kau tak rasa kita tengah membazir masa??!!

AKU TAK BERMINAT LANGSUNG NAK BERKENALAN DENGAN MANA-MANA JANTAN BUAT MASA INI DAN TIDAK JUGA BERMINAT DENGAN USAHA-USAHA PIHAK LUAR UNTUK MENYATUKAN AKU DENGAN MANA- MANA JANTAN!! TOLONG PAHAM!! AKU TUNGGU BF AKU DULU..!!

Kalau kau orang pressure, aku lagi pressure sebab aku yang tuan empunya badan yang menghadapi masalah so jangan tambah lagi masalah serabut kepala aku okay!!

Bye..!

1 comment:

cimon said...

garang seyyh...powerZzz !!!

hehehe (^v^)

p/s: makcik2 kat opis ke yg menyibuk tuh? -standard-