orang tengah stalk

Monday, May 30, 2011

Lepas solat zohor semalam dekat Pavillion, aku pergi toilet nak touched up muka sikit, kau faham-faham ja lah kan, aku memang tak confident kalau aku tak make up, muka kering hitam macam bontot gajah jaa aku rasa.. Nak touched dalam surau, Si Minah mana tah, macamlah cermin tu bapak dia yang beli!! Nak conquer terus cermin tu.. hangin aku!

Masuk toilet, aku keluarkan barang jadah make up aku.. process make over wajah sendiri diiringi dengan suara-suara gosip-gosip antara kakak cleaner toilet dengan minah yang aku yakin kerja dekat kedai dalam Pavillion tu.. aku dengar jaa weh sebab dah sangat jelas depa borak-borak dengan kuat dan lantangnya..

Minah tu cerita dekat kakak cleaner tu, dia ada member, beranak seorang, anak baru umur 9 bulan dia dah mengandung lagi lepas tu dia gugurkan pregnancy dia tu dengan alasan dia orang susah.. kakak cleaner tu cakap time beromen tu memanglah sedap bila dah jadi macam ni.. haishhh.. lepas tu, tersipu-sipu minah dua orang tu cakap pasal beromen-romen.. habis tu aku yang tengah dok pasang telinga ni kau ingat telinga aku macam mana??!! Aku ni lagilah dah rasa macam nak masuk toilet lepas tu aku nak tekan flush banyak-banyak kali supaya aku tak dengar apa yang kau orang cerita tu okay!!

Tapi betul-betul banganglah.. cerita minah tu ialah cerita yang aku tak pernah expect untuk berlaku dan tak pernah aku expect untuk aku tahu.. sangat sedih dan pendeknya akal member dia tu.. selalunya anak luar nikah ja orang gugurkan, ni anak halal pun orang gugurkan!! wth??!! Kesian baby.. :(

Bodoh!! bodoh!! sebab tu mak ayah hantar pi sekolah kottt..

Bye!








1 comment:

cimon said...

berdosa nye....(T_T)