orang tengah stalk

Thursday, May 24, 2012

Aku kan..

Dengan ini, secara officialnya aku declare with all my heart yang aku meluat tahap max dengan wanita yang fanatik politik.

Tak manis lah kau dok update-update pendapat obses kau dekat FB, dekat twitter, dekat blog yang kau tak puas hati dengan kerajaan.. memang lah nampak kau marah dengan kerajaan tapi kalau macam tu, kau packinglah barang pergi duduk negara lain.. 

Diam-diam je dah la.. serious tak manis.. kau tu berimage muslimah, lagi la kan.. dah la aku ni ada expectation yang sangat tinggi dekat wanita muslinah sejati okay.. aku expect kau kena lemah lembut, jangan menonjol dekat public (FB wall termasuk sekali).

Okay.. apa-apa pun lantak kau lah mungkin itu matlamat perjuangan hidup kau.. tapi kau carilah cara lain untuk berjuang membela nasib masyarakat.. politik is not appropriate for women.. serious..sebab pada aku kau tu wanita muslimah yang lembut..mungkin kau boleh berjuang membela maruah rakyat dengan menjual pakaian muslimah yang tidak menampakkan line pakai dalam mereka di blog.. bukan apa tau, sekarang ni aku tengok, fabrik semua jenis yang berat2 and melekap2.. sedap pak-pak arab pervert cuci mata tengok.. yang berperut berotot berlebihan seperti aku ini? eheheheh :P 

Kbye..

1 comment:

cimon said...

Wall FB time Bersih ari tue penuh dgn ayat2 mencarut psal tak puashati dgn jem & kdai tutup. Malu tgk yg pompuan2 da beranak-pinak pon mencarut2 jgak. Huk3 (T_T)

p/s: skrg orang da jarang pakai baju kurung dan tudung yg btul2 kan? sume ketat2. Huk3