orang tengah stalk

Saturday, October 16, 2010

Kalah, Tewas, Kecundang

Mungkin ada orang kata aku lebih cun dari engkau, mungkin juga ada orang kata pelajaran aku lebih tinggi dari engkau dan kalau setaraf pun, may be aku lebih perform dari engkau.

Orang lain boleh kata peminat aku lebih banyak dari peminat engkau, orang boleh kata aku boleh dressed up dengan lebih stylo dari engkau..

In terms of kerjaya pula, aku ada rezeki boleh kerja di syarikat stabil dan bergaji okay.. dan may be gaji aku boleh jadi lebih banyak dari gaji engkau.. senang cerita aku sentiasa dalam segala aspek, aku menanglah..

tapi terkadang aku rasa aku KALAH, TEWAS, KECUNDANG dengan engkau bila..

Engkau hantar kad kahwin engkau dekat aku, Aku happy sebab aku tahu engkau dah jumpa dengan seseorang yang mampu happykan engkau dan bila dah kahwin, semuanya halal, engkau boleh pegang-pegang, cium-cium, garu-garu laki or bini engkau bila-bila masa engkau nak tanpa rasa berdosa kepada tuhan dan mak bapak engkau orang.. hmmmm.. engkau pun dah tak perlu lagi sibuk-sibuk nak plan pergi dating menghabiskan masa dan duit sebab engkau orang boleh duduk dekat rumah, cuddling atas sofa tengok TV or DVD..

Bila tengok gambar-gambar kahwin engkau, aku happy jaa campur JELOUS sikit.. huhu.. sumpah jelous sebab semua dah halal!! huhu..

I am not telling that I am desparate.. instead aku rasa aku macam belum ready je lagi nak pikul tanggungjawab itu.. tapi kadang-kadang macam dah bersedia tapi calon belum sampai.. kadang-kadang menjadi amat tension bila orang lain tanya "bila mau kahwin?".. haishh.. standard ke apa perasaan aku macam ini? perempuan..perempuan.. :P

"Ntahlah.. malas nak fikir pasal kahwin!" <-- jangan nak tipulah.. akan terfikir gak.. engkau nak sedapkan hati engkau jaa..

ENGKAU MENANG!! TAHNIAH!!

Sekian..

P/S: Aku ada My name is Earl season 4 weh!! Nak bantai tengok!! Nak bantai gelak!!

7 comments:

Anonymous said...

haah la kn..mmg ade rs camtu. utk satu hal yg kite menang, ade hal len plak yg kite actually klh..n even worse kdg hal kite yg klh tu sbnrnye lebih kaco emosi kite compare dr yg mng. err..u phm ker. ape tah i bebel nih :)

Menyusur Akar Secara Senyap said...

paham..paham.. xpe, name pun membebel-bebel..
lagi kacau bilau bl org yg lebih muda dari i kawen dl dr i.. huhu..

warisan melayu said...

da sampi jodohnya..sabar yer nida...

BULAN said...

yerp..ade jodoh xkemana..cuma belum sampai je lagi..xsemua org akn berada d atas..:)

Ikhsan Ismail said...

When ppl are married, not at any level of assurance can they claim that they have found their soul-mate.
Just like SPM or final exams, if it is taken before you are well prepared and ready, failure is inevitable.

cimon said...

lg best time dia call ckp da beranak or da ade anak!

perghh...siap mms lg pics baby tuh!!

dammnn...comeyy

hehehe (^v^)

johny rzeznik said...

what is this ikhsan guy is talking about? makes no sense. anyway, go anida go! haha