orang tengah stalk

Monday, September 24, 2012

Super Pan Pizza

Sabtu lepas, aku berniat murni untuk belanja husband dinner. Aku nak belanja dia dekat Pizza Hut. And sebenarnya aku sendiri yang memang teringin nak try latest Super Pan Pizza.

Aku ingat boleh la nak pilih Super Pan Pizza ni but aku nak yang Haiwaian Chicken kan, last-last enggak boleh yaa.. disebabkan ini new promotion so kau kena terima ja apa yang they promoted dan ternyata bukan jenis Hawaian Chicken... wuuu.. sadness.. :(

Agak lama menunggu tapi takdak la lama sangat, serious ramai orang okay.. serious.. sampai tak menang tangan staff pizza hut tu.. dalam 15 minit lebih menanti, pizza pun sampai.. 


We all order set recommended for 2 persons, itu pun tak habis tinggal lagi 2 slices, lepas tu pula, dah la aku yang berniat murni nak belanja, tapi aku yang beria-ria makan.. over sikit la kan.. haha!!Dan, baru aku tau, yang husband aku tak berapa berahi sangat dengan pizza ni sebenarnya, sebab tu la muka macam tak interested pun bila nampak pizza.. ni yang aku nak cubit-cubit perut dia tau... aku dah confirmkan betul-betul dia nak tak makan pizza, dia kata dia ok.. ok sentiasa ye.. aku pun on je la pizza hut.. tengok-tengok tak berapa berahi.. aku je yang over-over makan.. 
We order kepak ayam with barbirian sauce gak... ini boleh la husband aku makan.. tu pun dia memang tak suka kalau ayam ni dah memang bercampur dengan sos.. pada dia nanti rasa ayam ni dah rosak sebab sos ni.. dia lagi suka kalau dia yang cicah sendiri dalam sos.. but then, dia makan je.. aku tibai la seketul kepak.. kiki..


Last sekali, presenting budak yang tak suka pizza hut sebenarnya but buat-buat suka sebab nak jaga hati aku la tuu.. nampak sangat muka main-main, muka tak nak makan.. kkikiki.. anyway, thank you teman kan.. aku sebenarnya agak mengidam nak makan chicken soup dia cicah garlic bread dia.. sedap wehh.. :P


ok laa.. testimoni aku terhadap superpan pizza ni, ianya agak sedap, ok serious sedap.. aku tapau bawak balik yang remaining 2 slices tu, esok breakfast aku panas kan, dan kami makan dan kalau lapar dan makan benda yang sikit dan dikongsi berdua maka makanan itu akan berasa sungguh sedap sekali.. haha!!

owh yeah, one more thing, aku tak sure samada franchise pizza hut dekat rumah aku ni je yang kalau nak bayar customer kena beratur dekat counter, atau semua pizza hut's franchises nationwide mengharuskan customer beratur panjang dekat counter untuk buat pembayaran.. kalau kena beratur dekat counter,  dan bukan dengan menhantar bil ke meja customer, then whats the use of the service charge they charged us?   hmm.. just tak faham je..

Kbye :)

No comments: