orang tengah stalk

Sunday, March 27, 2011

Entry Paling Kuang Hajaq Dan Sentap!

Antara situasi di hadapan mata kepala aku yang mana sampai sekarang aku tidak tahu apa yang ada dalam benak kepala otak mereka sehingga mereka mengambil tindakan sedemikan:

Situasi pertama : Boyfriend menggalas handbag girlfriend.

Aku di shopping mall, lalu sebelah sweet couple, bf bawak handbag gf. Aku cari tengok si gf ada ja bahu, ada ja tangan. Handbag pula, sepanjang aku berjodoh dengan dia orang tu, tak pernahlah handbag yang boleh buatkan aku kata 'wow'.. nasib baik semuanya setakat Prada, LV yang confirm-comfirm depa beli dekat pasar malam besi cepat karat punya. Mungkinlah sebab itu depa tak kisah orang lain bawakan handbag depa kot.. hmm.. boleh jadi.. Sepanjang aku berjodoh lagi dengan couple-couple itu, tak pernah la aku nampak bf mereka yang handsome dan macho yang bawakan handbag gf depa.. semuanya type-type yang selain type itu.. sila jangan minta aku jelaskan.. kau paham-pahamlah..

Dari sudut positivenya, may be itu salah satu cara untuk menunjukkan yang hang romantik. Konon tak nak gf hang penat kot.. Tapi, pada aku itu menampakkan kedayusan hang. Lebih baik hang gendong gf hang jaa.. baru la gagah.. Sorry hang nampak dayus pada aku..

Situasi kedua : Pakai tudung ber t-shirt lengan pendek yang extreme.

Aku cakap extreme sebab aku pernah nampak mereka pakai baju dah macam pakai singlet lagi ok. Pening aku tengok.. x sejuk kaa?
Aku tiada eloberasi panjang untuk situasi ini.. kau orang mungkin ada alasan kau orang.
Aku dulu pernah juga pakai lagu tu, semuanya sebab aku memang tak ikhlas nak bertudung tapi kena paksa pakai.. senang aku bukak terus!! itu alasan bangang aku laa..

Bye!!




2 comments:

cimon said...

lelaki gitu...baik sepak laju2 sampai terbang!

hehehe (^v^)

p/s: alasan ko tuh mmg tak boleyy blah (@_@)

tirara said...

i like this post a lot! setuju sangattt