orang tengah stalk

Monday, August 9, 2010

Gila Babs Laa Lagu Ini..

Okay..aku ni kan..kadang-kadang kena jadi model tudung kepada nenek, adik mahupun ibu aku bila mereka nak beli tudung..may be agak leceh apabila mereka hendak memborong tudung di mana apabila mereka mahu mencuba tudung itu, mereka harus membuka tudung mereka di depan ramai kemudian pakai semula..jadi aku akan cubakan untuk mereka..cantik pada muka aku cantik la pada muka mereka sebab muka kami lebih kurang sama sahaja..

Mereka suruh aku cuba, aku cuba dengan rela walaupun aku perasan ramai orang yang lalu lalang macam tengah usha-usha aku yang nak cuba pakai tudung itu..may be sebab nampak pelik kot sebab aku cuba terang-terangan sedangkan orang lain cuba dia akan pergi belakang tempat tertutup sikit..may be laa..

Hasil daripada itu, aku telah menjadi seorang yang pantang bila tengok tudung-tudung dengan design baru..aku mesti nak cuba letak kat kepala aku..tambah-tambah sekarang ni, industri fesyen tudung tanah air sedang berkembang dengan sangat pesat..macam-macam fesyen tudung sekarang ini weh! Kreatif gila..teruja aku..

Ini yang latest dan memang well engineered laa (walaupun nampak jerawat aku..)..tak payah pergi Ariani ke, Ratu ke, beli mahal-mahal..RM38 je tak silap aku.. :)


Dan main entry aku ialah ini..aku sudah jatuh cinta dengan lagu nasyid ini..tetiba rasa best gila ini lagu..asal ah? Tapi lagu ini untuk perempuan..takpa lah..aku tujukan lagu ini untuk orang jantan juga..



Hanya Tuhan Yang Tahu

Album : You And I See
Munsyid : Unic
http://liriknasyid.com


Ku pendamkan perasaan ini
Ku rahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Ku pohonkan petunjuk Ilahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

Oh Tuhanku
Berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi
Resahnya hati ini mendambakan kasih
Insan yang ku sayang

C/o:
Di hati ini
Hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini
Aku rindu padamu
Tulus sanubari
Menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku

Kerana batasan adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
insan yang berkasih

Lagu : Manis Helma
Lirik : Manis Alia & Atie

Sekian.. :)

7 comments:

BULAN said...

si hati kering...i loike!!!!
u so pretty dear...:)

Hati Kering Yang Menyayangi Pisang Sepi said...

hehe...thanks bulan..

Fakhrul said...

U can do better :)

Fakhrul said...

oops lupe..SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK.

cimon said...

best lagu tuh...dulu member2 matrix slalu dgr lagu2 kump nasyid tuh! (sian aku xdpt dgr radio ERA)

&...lawa pakai tudung tuh, nampak lebeyy solehah! hehe (^v^)

part jerawat tu boleyy simen pakai bedak sejuk! hehe (^v^)

*peace no war*

p/s: cube try dgr lagu dr kump nasyid Mawaddah especially lagu "Terima Kasih Tuhan", best... hehe (^v^)

warisan melayu said...

pelan2 nida ke arah menutup aurat....insyaallah ko akan berjaya...doa daku padamu...

biarlah dari hati, barulah datangnya perasaan itu..:)

Meera Fadzil said...

gile ah..lagu nasyid zmn skola tu..mne tah tbe2 ko dgr