orang tengah stalk

Wednesday, August 25, 2010

Apa Yang Lebih Best Dari Semua Di bawah?









Well, itu semua mungkin cara mereka untuk bersosial, menghilangkan tekanan bekerja, tekanan bergaduh dengan orang tersayang, tekanan bos jahat, tekanan mempunyai keluarga yang tidak best langsung dan macam-macam masalah lagi..

Ataupun might be, ada sesetengah mereka rasa cool bila mereka bersosial dengan cara ini.. anyway, aku nak cakap lebih-lebih pun tak boleh sebab, aku mungkin masih belum menemui kenikmatan bersosial dengan cara ini.. mungkin seronok bersosial begini.. belum cuba belum tahu kan?

Buat masa sekarang ini, aku tidak rasa untuk melakukan perkara-perkara di atas.. aku tidak menemui apa-apa keseronokan melakukan perkara itu.. sebab itu aku tak buat..

Selalualau aku tension aku akan,

1) Masuk bilik, tidur, tengok TV, kira aktiviti di rumah sahaja..aku sayang duit nak pergi tempat-tempat macam itu..macam mahal je..huahua!

2) Bergayut dengan manusia kegemaran aku ataupun keluar bersama manusia kegemaran dari pagi sampai malam pergi tengok wayang, makan-makan, main archery, main bowling (suck gila aku main bowling), keluar pergi maple atau restoran menjual satay..tak buat apa-apa pun, cuma buat benda yang aku rasa tak merosakkan organ-organ dalaman aku..

3) Main Facebook (walaupun dah macam nak boring) , baca/update blog, lagi aktiviti di rumah sahaja..

4) Lepak-lepak kat umah, sms,call, video call manusia-manusia kegemaran, tetiba dah malam..

Kesimpulannya, JANGAN MEROSAKKAN ORGAN DALAMAN BADAN KITA..

Sekian..

5 comments:

cimon said...

pegi jalan2 cari makan juadah berbuka pose!

hehe (^v^)

Anonymous said...

bile kite nk buke sm cik anida? :)

Amira Fadzil said...

pic last tu bkn beer ya..tu barbican..org kate tu blh minum..air apetah..kat uia pun ade jual..tp pic last tu salah jgak la..shoshialll

Menyusur Akar Secara Senyap said...

icik, x kesah la beer ke,teh ais ke..tp dating ngan bf lg best dr lepak ramai2 cm tu..huahuahauha!

Anonymous said...

Kita berhibur jap dengan pantun di bawah, yang dipetik dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’ hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.