orang tengah stalk

Thursday, July 29, 2010

Tindakan Bodoh Yang Menggembirakan..


Kadang-kadang, aku tak tahu la apa yang kau orang rasa, tapi pada aku, akan ada slot masa dalam kehidupan kita, kita akan terasa macam nak buat something yang might nampak or sounds bodoh and membazir duit mahupun masa tetapi kita PUAS dan kepuasan itu boleh sampai tahap yang klimaks dan maximum..tambahan pula kalau benda itu untuk orang yang kita betul-betul sayang lagi la sanggup buat apa sahaja..mesti kita akan seronok je buat benda tu walau apa pun rintangan yang datang.. bodoh pun bodoh laa..betul tak..? kan? kan?

Contohnya benda bangang yang memberi kepuasan yg extreme ialah seperti,

1) Menggunakan kayu besbol untuk memecahkan semua bekas2 kaca yang di jual di shopping mall sambil menjerit..

2) Melempang muka orang dari arah bertentangan ketika menaiki escalator di shopping mall sampai tersembur air liur dia terkena dekat muka kawan sebelah dia..

3) Berenang-renang didalam bekas isi pop corn (alaaa..yg staff wyg cedok pop corn dari bekas tu la kalau kita order pop corn)..lepas tu siap baling-baling ke arah customer yang datang sambil tersenyum..

4) Memasuk kan muka kita ke dalam baju2 atau seluar2 yang bersangkutan dan berderet kemas di butik2..mcm duduk dalam ruang vacuum..heaven sangat..

Kalau nak buat something tu, pastikan anda sememangnya seorang yang mampu untuk melakukannya, pastikan tidak menyusahkan orang lain, tidak menggunakan duit gaji orang lain dan tidak menyalahi undang-undang..ada otak, guna otak..jangan buat tempoyak pula..

Sekian..

p/s: Aku kadang-kadang memang malas nak layan manusia yang tidak faham..lebih baik aku save air liur aku..penat nak memahamkan kamu..

4 comments:

BULAN said...

huhuhu!!!kalau nak buat sesuatu kena NEKAD DAN TEKAD!!

Menyusur Akar Secara Senyap said...

betol..kdg2 mmg kne ikut gerak hati!!

warisan melayu said...

ikut gerak hati nnt mati...hm, camne tu??

Menyusur Akar Secara Senyap said...

kdg2 mati..kdg2 bahagia la warisan oii..