orang tengah stalk

Monday, June 28, 2010

Aku, Facebook dan Kerjayaku..


Aku bukak FB kat office sebab aku xde keje nak buat..bukan aku ada keje tapi aku bukak FB yeeee..

Job scope aku ialah untuk entertain customer order..jd bila customer xorder pape..aku xde keje laa..tu yg aku surf website sane sini..men FB..update blog..mcm skarang ni..aku takdak keje..keje gua dah settle laa pagi td..

Tapi satu masalah aku ni..asal bos lalu belakang je, aku pasti akan rasa cuak..takot die nmpk ape aku buat..tp dah memang aku xde keje..xkan aku nak berpura2 ade keje kot kannnn..rs mcm keldai je berpura2 ade keje..kalo aku jd bos, dah lame aku kecik hati ngan staff aku yg berpura2 itu..Bll bos dtg, thegeh2 minimise window yg mne x ptot pastu tggl window email outlook je..pigidahhhh..xkan dari kol 8.30 am esek melayan email jeee kotttt..bos pun tau laa..aku la org yg selalu wat cm tu gak and aku mmg tensen ngan diri aku bl aku terpaksa berpura2..mcm keldai je rasa..tp nanti kang rendah lak KPI i..xnak laa..i nk dpt bonus, nk increment.. :P

Kalau aku ade keje, aku mmg xde mood nak men2..aku jenis yg kne settlekan keje aku baru aku leh men2..so, aku men FB sbb aku mmg xde keje..hmmm..byk kali aku ulang point ini yeee..



atau pun kalau keje aku dah terlalu byk, aku nak relax2 kan minda aku men2 la skejap..xkan nak serious sgt kan..nanti jd sawan khinzir plak..asal keje siap on time dah laa..and keje tu berkualiti..

Kadang2 bl kite mcm bitau seseorg yg kite xde keje..die nk kasi kite keje..owh sorry..sy bukan jenis buat keje org len..aku still x gembira..keje kau..kau buat laa..hmmm...cm jahat sket...tgk la mood aku cm ne..kalo xde mood, aku tipu je laa..aku kate aku byk keje ke..sorry..

k la..

Sekian..i love u.. :)

p/s: aku agak segan dgn kucing..

No comments: