orang tengah stalk

Sunday, June 6, 2010

Hari Ini Aku Dah Jatuh Cinta Dengan..





Hello, hari ini aku tgk tv dan tertengok video clip lagu ini.. aku rasa aku dah jatuh cinta dengan lagu ini..tambah2 lagi dengan keadaan aku yang jauh dengan seseorang yang aku sgt suka..

Lirik Lagu Ku Bukan Aku - Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)


Video clip dia mmg cute sangat..ada message laa..but I personally think that bila sekali tgk ianya lebih kurang sama dengan video clip Sunrise by Norah Jones xpun macam Kiss Me by Sixpence None The Richer laa..singer perempuan tergedik2 terpinga2 berjalan2 dengan girang lepas itu ada orang2 banyak2 di sampingnya..

Apa2 pun..this song by Tilu is a really nice and relaxing song..go Tilu go..!! :)

Sekian..



1 comment:

Amira Fadzil said...

"..jauh dengan seseorang yang aku sgt suka.."
ooo..suka je upenye..