orang tengah stalk

Tuesday, June 1, 2010

Have You Ever... #2 (Korek Hidung)



Wahai anda-anda semua..

Janganlah anda mengorek hidung anda dengan penuh semangat yang kental di tempat awam kerana perbuatan itu amatlah menjijikkan dan sangat menjejaskan imej anda..

Bertambah jijik jika anda mengorek 'lombong bijih' anda itu ditambahkan dengan mimik muka anda yang bersungguh2 untuk mendapatkan 'bijih' anda itu..berair2 mata kerana 'bijih' anda melekat padu dengan bulu hidung anda..muka anda yang cantik, secara tidak langsung akan menjadi macam monyet dan kalau yang dah memang tiada rupa..haisshhh..perlukah saya explain lg di sini??

Selain anti-Israel, saya juga sgt anti kepada rakyat Malaysia yang memandu sambil mengorek hidung. Co-driver mahupun orang di seat belakang adalah TIDAK terkecuali yeahh..

Saya sangat selalu dijodohkan dengan situasi ini ketika hendak ke office dan pulang ke rumah..mmg sangat membunuh mood saya..'mengorek' dalam definisi saya ialah mengorek dengan mimik muka yang amat ghairah dan bersemangat waja seolah2 mereka sudah jatuh hati dengan tahi hidung mereka..

Selalunya..pengorekan berlaku apabila jalan raya jamm, berhenti di traffic light dan ketika kereta sedang meluncur laju..mereka korek hidung sampai dah tak pandang dah saya yang sedang memerhatikan mereka..jijik betul mereka ini..kalau cermin kau tu tinted 80% tak pe la jugaaak!!

Serius saya tak korek hidung dalam kereta..kalau nak korek pun, saya akan korek dengan penuh style..macam mana? itu saya saja yang tau..hehe..balik rumah baru korek bersih2..haha..

Dalam hidup aku ni..aku selalu akan try untuk tidak akan melakukan perkara yang aku tak suka bila orang buat..sebab aku tahu orang pun akan tak suka bila dia ternampak aku korek hidung gak kannnn..bukan korek hidung jaaa..dalam semua perkara lah kalau boleh..

Sekian..

No comments: