orang tengah stalk

Sunday, June 13, 2010

Long Distance Relationship Yang Sangat Sucks

Yeeeahhhhh..padan la ngan muka aku..suka sangat org jauh..kan dah join the club..padan muka aku lagi sekali..yeaaahhhhh..!!! Tahniah laa!!

Mmg sucks gila.. hari2 rindu.. hari2 rindu.. hari2 rindu.. rindu hari2.. hari2 rindu2.. rindu2 hari2.. rindu rindu hari hari..hari ini rindu lagi..angau bodo..

Apa2 pun, aku akan tunggu dia selagi dia betul2 ikhlas nak ubah nasib dia dan seterusnye nasib kita orang..aku tak nak terburu2 buat judgement..aku tak nak bila aku tinggal dia, sebenarnya aku telah buat silap..aku tak nak bila aku tinggal dia, dia sebenarnya seorang insan yang berjaya di masa hadapan nya..dan sebenarnya dia seorang yang bertanggungjawab dan sebenarnya dia lah orang yang boleh membahagiakan aku..aku tak nak jilat balik ludah aku sendiri nanti..malu laaa..

Penantian itu memang sakit macam period pain tapi sakit tu akan reduce bila kami sama2 ikhlas dan serious membentuk masa depan kami dan pada masa yang sama org yg aku harap memberi sokongan, faham akan keadaan aku dan bukannya memberi tekanan kepada aku..sbb aku sendiri pun tengah tak paham kenapa ramai sangat org sebaya aku dah kawin ni..hoooiiiii...lek ahhh!!

Mama nasihat aku smlm, kalau kita tidak nampak masa depan kita dengan org yg kita suka tu..lebih baik kita jgn take risk..mama betul tapi kak long nak tunggu sekejap..kasi chance la skejap..mana lah tau esok2 kak long nampak..kak long xnak buat silap..atau xnak buat silap lagi..

To awak, aku harap engkau yang terakhir..dan silalah dengan wajib nya terus membentuk masa depan awk yang cerah..(senang cite, xyah kias2..sila kumpul dwet tok kawen yeee..!!)

Aku malas laa nk buang masa lg..I love us two..:)

Sekian..

4 comments:

warisan melayu said...

hahahaha...

ok pe percintaan jarak jauh...cam aku gak nida, sorang KL sorang Sarawak...aduh, tahap kerinduan makin membara, membuak..tp apakan daya, Tuhan hny nak hbgn cinta ini takat ni jew..senang citer, xde jodoh dan xde rezeki..xkan nak bantah dan memberontak dgn ketentuan Qada dan Qadar kan??

ada ke ramalan ttg masa depan babe?? yg aku tahu laci doreamon jew yg ada..wakaka...

bg aku kan nida...ada dua perkara..
1) niat- seikhlas mana kau mencintai dia, sejujur mana ko dgn dia, securang mana ko dgn dia...tu semua ko kena balik wat kajian kendiri
2) solat istiqarah- da best way to make a direction from Allah..insyaallah DIA akan beri ko petunjuk...

dua benda ni jew bg aku penting utk kita teruskan kehidupan...sebab semuanya dari DIA, kita ni nida hambaNya yg terlalu daif, terlalu naif, terlalu hina dan dayus disisiNya...so, selagi ko beriman padaNya, selagi tu la tanggungjawab kita utk terus menerus meminta petunjuk dan ptlgan dariNya....

Menyusur Akar Secara Senyap said...

raissssssssss..ko ke yg type komen ni..hahahaha..matang nye..

Thanks rais..kau seakan2 memahami diriku ini..:)

warisan melayu said...

iyo la aku yg taip.....

xkan org lain lakkk...

teruskan ber entry ya....will support u...chaiyok...caiyok...

cahaya said...

huhu..short distance pon mslh juge...yeahhhh!!!!d best thing rite now is to kumpul duit untuk masa depan n mempersiapkan diri utk masa depan..huhu..setiap manusia telah d tetapkan jodohnya..:)